
SALES & OPERATIONS DEPARTMENT
Untuk sebarang maklumat lanjut sila hubungi saya di talian:
Tel- 04 720 2901
Fax- 04-720 2073
Tel- 04 720 2901
Fax- 04-720 2073
Showing posts with label jejaka. Show all posts
Showing posts with label jejaka. Show all posts
Wednesday, May 6, 2009
WIRA PLKN SEDANG MENGUKUR KELAPA
Boleh bt calon menantu la wira plkn yg sorang ni...ada ciri2 lelaki melayu terakhir..zaman sekarang ni bkan senang nak cari lelaki yg pandai kukur nyior ni...kekalkan ilmu ni ye dik

AKTIVITI MENGANGKAT KOTAK AIR MINERAL
Terima kasih untuk semua wira plkn kerana sudi menghulur bantuan utk mengangkat kotak air mineral MAS..budi anda semua akan dikenang sampai bila2 oleh pihak kami..

Labels:
fun,
funny,
jejaka,
kerja..sama,
PLKN,
pose,
trip to menara alor setar
Tuesday, May 5, 2009
KUSYUKNYA TEROPONG
Teropong apa la dik spai macam tu?mungkin adik ni terpegun dengan panorama indah yg dapat dilihat dari atas MAS..sesiapa yg dh ada kat atas ni mesti cam x nak turun coz dpt sedut udara yg fresh n nyaman...so klu sapa yg belum penah naik ke atas ni..cepat2lah mai..

Labels:
fun,
jejaka,
PLKN,
pose,
trip activity,
trip to menara alor setar
Monday, May 4, 2009
Sunday, May 3, 2009
MAS IDOL DI VILLAGE MALL SG PETANI
Dengan penuh feel peserta ni menyanyi...terkenangkan seseorang ke dik?perghh..semua peserta mempunyai vokal yg dahsyat spai juri pn pening nak pilih...cayalah orang Sg Petani mmg berbakat!!
Tuesday, April 28, 2009
Secretaries week..loving couple..
Lihatlah wajah ceria secretary n bos yg paling mesra mlm tu...(ni mesti kes bos dh kena ayat power ngan secretary nih!!)apa2 pun jgn lupa anak2 kat rumah ye boss...
GM yang paling sporting di abad ini...cayalah bos!!
GM Menara Alor Setar dan GM TM Kedah/Perlis berpadu suara...ala-ala manja gitu..lentok abis..(macam penah ada skandal je??)...Cayalah boss!!!
Labels:
activities,
bidadari,
boss,
event,
fun,
funny,
games,
jejaka,
minggu setiausaha,
penaja,
pose,
promosi,
sales activities,
sporting,
staff MAS
Tuesday, April 14, 2009
MENGATUR STRATEGI JUALAN TOWER BURGER SEBELUM MEMULAKAN PERNIAGAAN DI WATER FESTIVAL LANGKAWI
Perbincangan mengenai strategi pemasaran yang akan dijalankan di Water Festival. Perbincangan ini melibatkan En. Abd Radzak, En. Zaini, En. Zawawi dan En. Man. Apapun terima kasih diucapkan kepada Taiko Tower Burger iaitu En. Mazlan Mahmud.
Labels:
activities,
boss,
jejaka,
kerja..sama,
makan,
planning and strategies,
pose,
promosi,
roadshow,
sales activities,
staff MAS
Monday, April 6, 2009
PERASMIAN LASIFT09
Dengan lafaz Bismillah saya merasmikan acara ini...tak gitu YB?? Nampak macam wakil Istana dulu-dulu nak buat pengumuman saja....
LASIFT09 - Jaguh Pukul Kompang!!!!
Bagi yang tak kenal mungkin tak tahu...yang baju putih inilah jaguh pukul kompang....tak pernah tolak punya kalau diajak pukul kompang kat rumah kenduri....jangan pecah kompang dah lerrrr....jangan marah eekkk...
Labels:
activities,
boss,
event,
fun,
funny,
games,
jejaka,
kerajaan,
kerja..sama,
korporat,
penaja,
planning and strategies,
pose,
promosi,
roadshow,
sales activities,
staff MAS,
VIPs
LASIFT09 - SENYUM KAT SIAPA TU???
Hai YB....senyum nampak....senyum kat siapa tu? YB ni manis orangnya....yang kat belakang tu tahu ker pukul kompang...berterabur saja bunyi...
Sunday, March 29, 2009
Amboi Mesranya!!!!
Jangan salah faham...sebenarnya ini adalah satu dari team work yang ditunjukan oleh pasukan ini...siap tolong lap peluh lagi....nak macam mana lagi...kalau kalah juga saya tak tau nak cakap lah.....
Labels:
activities,
bidadari,
event,
extreame,
fun,
funny,
games,
jejaka,
kerja..sama,
PLKN,
pose,
promosi,
sales activities,
trip to menara alor setar
Subscribe to:
Posts (Atom)

