SALES & OPERATIONS DEPARTMENT

Untuk sebarang maklumat lanjut sila hubungi saya di talian:

Tel- 04 720 2901
Fax- 04-720 2073
Showing posts with label games. Show all posts
Showing posts with label games. Show all posts

Tuesday, May 5, 2009

JUARA PERTANDINGAN HULA HOP

Gelek sakan adik ni..dulu penah menang ratu gelek ke dik?nti lepas tamat PLKN bleh la buat part time..he.he..thanks coz cukup sporting n pulun betui2 untuk menang..

PELATIH PLKN WANITA MENANG PERTANDINGAN DAM

Tengok..wanita mmg hebat zaman sekarang..so pada pelatih lelaki jgn putus asa dik..balik belajar lagi skil main dam yg sebenar..apapun tahniah kerana mencuba!!!

PELATIH PLKN MAIN PERTANDINGAN DAM

Buah dadu gergasi..ha..ha..Pn.Mariza dari MAS sedang menyerahkan dadu gergasi kepada peserta..jgn takut dik walaupun dadu gergasi..tp cara permainan tetap sama...

Sunday, May 3, 2009

JUARA MAS IDOL DI VILLAGE MALL SG PETANI

Inilah wajah2 pemenang MAS IDOL di Village Mall Sg. Petani..bergambar bersama tetamu pada malam tersebut..YB Dato Azmi dan En.Mazlan..kita jumpa lagi di final MAS IDOL 2009 pada bulan Disember nanti di Menara Alor Setar...jgn lupa!!!

Wednesday, April 29, 2009

MENARA ALOR SETAR IDOL - TESCO SG. PETANI

Team Menara Alor Setar yang bertungkus lumus menjayakan MAS Idol di Tesco Sg. Petani...semangat team ini wujud disebabkan oleh seorang bounser yang berdiri gagah di belakang dengan tangan di belakang...itulah Taico kami....

Tuesday, April 28, 2009

GM yang paling sporting di abad ini...cayalah bos!!

GM Menara Alor Setar dan GM TM Kedah/Perlis berpadu suara...ala-ala manja gitu..lentok abis..(macam penah ada skandal je??)...Cayalah boss!!!

Gambar kenangan staff TM dan staff Menara Alor Setar

gambar staf mas dan warga TM...Semoga keakraban ini akan terus berkekalan selamanya...

Tuesday, April 14, 2009

TOWER BURGER DI WATER FESTIVAL LANGKAWI DISERBU OLEH PELANCONG ASING DAN TEMPATAN

Nampaknya laris jualan Tower Burger...patut lah jam 3.00 ptg dah habis...Lain kali kita kena bawak banyak ribu biji lagi lah....

PROMOSI TOWER BURGER DI WATER FESTIVAL LANGKAWI

Menara Alor Setar kini mempunyai pelbagai produk untuk memenuhi permintaan pelanggan. Salah 1 daripanya yang baru dilancarkan adalah "Tower Burger"...hmmm sebut pun dah meleleh air liur...untuk pengetahuan semua, Tower Burger diperbuat daripada isi ikan yang julung kalinya diperkenalkan...sambutan yang begitu hangat dapat dilihat kerana belum sempat jam 3.00 ptg...Tower Burger telah habis dijual...nak rasa tungguuuuu!!!!! Kami akan membuka kaunter Tower Burger tidak lama lagi di kawasan anda...

WATER FESTIVAL - ANTARA PERMAINAN YANG DIGEMARI OLEH KANAK-KANAK (POCONG PANTAI)

Salah seorang peserta yang menyertai permainan Pocong Pantai di hadapan Booth Menara Alor Setar, Menara KL dan Muzium Telekom. Pocong dikelilingi oleh peminat pocong pantai yang mengerumuni wakil-wakil pocong di Pantai Cenang.

Monday, April 6, 2009

APA KAITAN MENARA KUALA LUMPUR, MENARA ALOR SETAR DAN MUZIUM TELEKOM MENGADAKAN TOWER BEACH SOCCER DI LANGKAWI???

Kalau dilihat dari segi logik, mengapa Menara Kuala Lumpur perlu adakan Tower Beach Soccer di Langkawi???

Perancangan awal telah dibuat berdasarkan kajian demi kajian yang menunjukkan kemasukan pelancong asing ke Langkawi berdasarkan beberapa sumber iaitu dari sumber Tourism Malaysia Kedah, LADA dan Jabatan Imigresen Langkawi. Keseluruhannya menunjukan jumlah kemasukan pelancong asing ke Langkawi seramai hampir 3 juta orang setahun. Oleh yang demikian, Menara Alor Setar yang mewakili Menara Kuala Lumpur mengambil kesempatan ini untuk membawa pelancong asing yang berada di Langkawi ke Tanah Besar Kedah dengan cara menyediakan sebuah pakej yang dinamakan "Langkawi - Alor Setar Tower Royal Heritage Trail". Pakej ini dicipta khusus untuk pelancong asing yang berada di Langkawi untuk dibawa ke Tanah Besar Kedah bagi tujuan mempromosikan Warisan Kesultanan Kedah dan tempat-tempat menarik di Kedah.

Sewaktu Tower Beach Soccer berlansung di Langkawi, pihak Menara Kuala Lumpur dan Menara Alor Setar mengambil kesempatan tersebut bagi mempromosikan pakej tersebut. Dari maklum balas yang diterima, ianya amat positif kerana pelancong asing yang melancong ke Langkawi kebanyakannya tinggal di Langkawi lebih dari 3 minggu. Jadi permintaan untuk melihat tempat-tempat bersejarah di Alor Setar terutamanya amat tinggi tetapi tiada mana-mana operator pelancongan yang menyediakan pakej tersebut. Oleh yang demikian, pihak Menara Alor Setar yang mewakili Menara Kuala Lumpur mengambil peluang keemasan ini bagi memulakan pakej ini.

LASIFT09 - PIALA MENARA ALOR SETAR

Piala ini ditempah khas dari pembuat kristal di Langkawi...dan untuk Overall Champion....

PERASMIAN LASIFT09

Dengan lafaz Bismillah saya merasmikan acara ini...tak gitu YB?? Nampak macam wakil Istana dulu-dulu nak buat pengumuman saja....

LASIFT09 - Siapa Yang Baju Biru Belakang YB????

Menyibuk betul mamat ni...tapi tetap control macho....siapa agaknya yer....????

LASIFT09 - Jaguh Pukul Kompang!!!!

Bagi yang tak kenal mungkin tak tahu...yang baju putih inilah jaguh pukul kompang....tak pernah tolak punya kalau diajak pukul kompang kat rumah kenduri....jangan pecah kompang dah lerrrr....jangan marah eekkk...

LASIFT09 - SENYUM KAT SIAPA TU???

Hai YB....senyum nampak....senyum kat siapa tu? YB ni manis orangnya....yang kat belakang tu tahu ker pukul kompang...berterabur saja bunyi...

TENGGIRI TEWAS DI LASIFT09 LANGKAWI


KERAPU YANG MEMBAWA KEMENANGAN KEPADA TEAM TOURISM MALAYSIA

Ini adalah hasil tangkapan Team Tourism Malaysia tetapi jangan salah faham...yang bergaya kat situ cuma tolong angkat ikan saja...so kepada En. Syed harapan kami agar dapat melihat hasil tangkapan En. Syed sendiri di tahun hadapan...En. Syed yang berbaju merah dari Jab. Belia Langkawi...jangan marah yer En. Syed....

KERAPU TEWAS DI TANGAN GENG CHAIWAT DARI THAILAND

Betul ke abang 2 orang ni yang tangkap ikan kerapu ni....nampak macam ambil kesempatan bergambar ajer....apapun ini sebahagian dari hasil tangkapan dalam Acara LASIFT09 kali ini.

Wednesday, April 1, 2009

TEAM SALES MENARA ALOR SETAR DI KARNIVAL KONVOKESYEN UUM

Apa macam???? Cun tak kakitangan Sales & Operations Menara Alor Setar???? Haaa kan saya dah cakap, manis, mesra dan peramah orangnya....Inilah kaunter Menara Alor Setar di Karnival tersebut....pelbagai cenderahati yang menarik, pelbagai permainan dan hadiah disediakan bagi meraikan pelajar yang telah berjaya menamatkan pengajian mereka. TAHNIAH diucapkan kepada pelajar yang berjaya dan TAHNIAH juga kepada 3 gadis dari Menara Alor Setar ini yang bertungkus-lumus memberi perkhidmatan yang terbaik...